הישארו מעודכנים!

יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

סיפור על סוכר במיץ.

בס"ד


אתמול בערב פגשתי שני ידידים שישבו להם בכיף על כוס מיץ וחבילת עוגיות... 
תתכבד  הם אמרו לי , למזלי כבר נגמלתי ממתוקים.

- ממהה?!! זה בריא לנשמה ! זה טעים ! תפסיק להיות כזה קיצוני, בסוף כולם מתים.

מה אני אגיד לכם , אחזור שוב על דברים פשוטים אבל לא ממש מוכרים.

בואו נראה , אמרתי להם.

הכוס של חברי (חד פעמית פשוטה) הייתה מלאה שני שליש.

- על הרכיבים בבקבוק היה כתוב לפי הסדר- מים , פרוקטוז (סוג של סוכר) , סוכר וכו...

בטבלת הערכים התזונתיים היה ל 100 מ"ל משקה (שני שליש כוס חד פעמי) 10 גרם! פחמימות!

תמדדו בבית אמרתי להם אבל כף סוכר מכילה 5 גרם ,

על השני שליש כוס מיץ שלך אתה דוחף 2 כפות סוכר!

נגיד שתית שתי כוסות שלימות דחפת כ 5 כפות סוכר לגוף!

שלא נדבר על חומרי טעם וצבע שונים המוספים לבקבוקים האלה.

מדברים היום על כ 800,000 ישראלים עם סכרת , ואנחנו ממשיכים לקנות ולקנות ולקנות מוצרים שמזיקים לנו ומקרבים אתנו לסטטיסטיקה .

אני לא סובל לייאש, אני לא מאמין בייסורי מצפון כגורם משנה ארוך טווח.
 אני כן מאמין כי תזונה בריאה , המבוססת על זמינות , טעם טוב, וכמובן טבעית ובריאה מוסיפה לנו חיות, חיוניות והרבה שמחה בחיים.

לא נלעיט אתכם אבל עוד משפט אחד , סוכרים ופחמימות פשוטות משפיעות בין השאר על מצב הרוח באופן שלילי.
 מצד שני, פחמימות ודגנים מלאים מטיבים עם מצב הרוח.

תגובות ותובנות יתקבלו בשמחה רבה!

שלכם אליאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה