הישארו מעודכנים!

יום שלישי, 25 באוקטובר 2016

בחגים האלה אכלתי מלא! זה היה נורא טעים!

בס"ד


אז הכותרת לא מטעה, 
באמת אכלתי יותר מהממוצע וגם דברים טעימים ולא בריאים!
גם הילדים שלי חגגו, מעדנים עוגות ושתייה מתוקה.


ולא אני לא רוצה לדרוך על יבלות, אני מתאר את המציאות כמו שהיא.

אנחנו בני אדם עם דרך ורצונות.
היום אני הרבה יותר מבין את הצורך הזה כאנשים לחגוג ולהנות.
זה חלק מהיותנו בני אדם וזה חלק מעבודת הבורא!

איך אפשר לחגוג בלי בשר ויין?
בלי איזה עוגה טעימה לכבוד החג \ שבת? 
בלי איזו מתנה מפנקת?

עפ"י חכמינו ז"ל, יש מצוות חג לשמוח!
איך שמחים? באוכל טוב ומתנות.

הצורך הזה הוא גם אנושי.

שלמה המלך בספרו קהלת אמר " לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמיים"
לכל זמן יש את האנרגיה שלו ואת צורת החיים הטובה והמתאימה.

על מנת להנות ולשמוח בשוקולד פשוט בחג, אני צריך ללמוד להתנזר ממנו ביום יום.

צריך לראות את השמחה של הילדים איך הם נהנים ממתוקים אבל בזמן ובמינון הנכון.
מה המינון הנכון והמדויק?
לדעתי התשובה היא אישית!

אבל לטעמי האישי, אם אני רוצה להנות ולשמוח לקראת שבת\חג עם אוכל מסוים,
כדאי לי להימנע ממנו ביום יום.

בצורה הזאת אני מוצא איזון בין הגוף והנפש.
מה דעתכם?
אשמח מאד לשמוע דרך כתיבת תגובה!

.אליאל..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה